FF logo 2010 resized 3

Sommerspil

Frøbjerg Festspil har den danske musical ”Midt om natten” på plakaten, som bygger på kultfilmen af samme navn fra 1984. Vi glæder os til at forvandle Højen til både det indre København og den smukke fristad ”Haveje”, og skyde de mange skønne Kim Larsen og Gasolin klassikere af under åben himmel.

Musicalen er spækket med hits som ”Midt om natten”, ”Susan Himmelblå”,”Rabalderstræde”, ”Papirsklip”, ”This is my life”, ”Køb bananer”, ”Om lidt” og ”Kvinde min - så har vi endda kun nævnt nogen af dem her.

Køb billetter her

Samlingshuset

Har du brug for dejlige lokaler til din næste fest, kan du her finde info om Frøbjerg Samlingshus, leje, regler og priser samt se en masse billeder

Tryk her

Præsentation af vores nye Scenograf

Jan BoysenMit navn er Jan Boysen.

Kommer fra Vejen, hvor jeg blev en del af Studio 73 Vejen Fritids teater i 1992. Siden 1995 har jeg arbejdet og haft ansvar for scenografi som min hovedopgave.

Har derudover haft fornøjelsen, at arbejde sammen med Carsten Friis i Vejle musicalteater 4 gange ved opsætninger i Vejle Musik Teater.

Inspirationen til scenografien til Footloose hentede jeg i de to filmmusicals samt en masse timer på nettet. Forestillingen udspilles i et lille samfund i det sydøstlige USA (bibel bæltet), hvor vi finder pastor Mores hjem, Bomont High School, Bomont First Christian Church og familien Warnicker hjem hvor Ren Mc Cormack flytter ind.

Historien flytter skuespillerne og publikum rundt i kulissen samt mange andre steder, - det bli´r en overraskelse I må vente med til at se til premieren.

scenografi

Modellen er en grundscene der skal modnes hen ad vejen, og vi er allerede godt i gang. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med alle de flittige frivillige bag Frøbjerg Festspillene.

På glædelig gensyn Jan Boysen

Vestfyen Logo Gron Gennemsi
Fyens Stillads Annonce 1041
Hotel Aarup Kro